ממש כמו עבודתו של אדריכל או מעצב פנים, גם בתחום הקמת גינות ועיצובן אנחנו נעזרים בהדמיות כדי להמחיש ללקוח כיצד עומדת להיראות גינת חלומותיו. בין אם מדובר בגינות פרטיות או בעיצוב גינות ציבוריות, אנחנו מתכננים את תהליך הקמת גינה עד לפרט האחרון ומעצבים הדמייה מדויקת ככל האפשר.

2

מדוע חשוב לנו לעבוד עם הדמיות?

תוכניות פיתוח נוף וגינה יכולות להיות בקנה מידה גדול או קטן, אבל יש מכנה משותף בין כל המקרים השונים. המכנה המשותף הוא שקשה ללקוח לראות את התמונה כולה, תמונה המורכבת משבילים, מדשאות, ערוגות, צמחים שונים ואלמנטים מובנים רבים שנכנסים לתוך הגינה, גדולה כקטנה.

כשאנחנו עובדים על פרויקט הקמת גינות ומבצעים הדמיות, אנחנו יכולים לתכנן לפרטי פרטים את מראה הגינה, להראות ללקוח איך היא תיראה, לעדכן שינויים והעדפות ולהפוך את העבודה ליעילה יותר וברורה יותר לכל הצדדים.

5

איך זה קורה בפועל?

ביצוע הדמיות של תוכניות פיתוח נוף הוא תהליך אחד בתוך שלל תהליכים שמתקיימים כאשר אנחנו עובדים על פרויקט עיצוב גינה. אנחנו חושבים על כל הפרטים הקטנים, משוחחים עם הלקוח ובודקים מה השאיפות והציפיות שלו ולאחר מכן מכניסים את היצירתיות, הניסיון, המקצועיות והדמיון לתוך הדמייה אחת שכוללת את הכל.

אפשר ליצור כמה הדמיות של גינה אחת, אשר מביעות באופן מקיף את כל מה שעומד לקרות בתהליך הקמת הגינה. מסלילת השבילים דרך יישור הקרקע ועד יצירת טרסות, הכנסת גופי מים, בניית פינות ישיבה ועוד.

הדמיות כיום נעשות באופן ממוחשב ואפילו ניתן ליצור המחשות בתלת ממד הנעשות בתוכנות מתקדמות יותר. לאחר ביצוע ההדמיות אנחנו יכולים להציג ללקוח את התמונה המלאה ולאחר אישורו להתחיל בעבודה כולה.

הדמיות מסייעות גם לצוות שעובד על פיתוח הגינה וממקד אותו במטרה הסופית, שלב אחר שלב ובאופן ברור לעין.

מצורפות מספר דוגמאות מהדמיות שהכנו עבור לקוחותינו.

%d7%94%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%a0%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%a0%d7%99

רוצים לתכנן את גינת חלומותיכם? – פנו אלינו, לאמנות הגינה הקסומה

%d7%94%d7%93%d7%9e%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%a0%d7%a8