כמו בבית, גם הגינה זקוקה לשיפוץ מדי כמה שנים. מתיחת פנים שבסופה נוכל להתחדש בגינה חדשה. מה מלווה תהליך של עיצוב גינה חדשה, כשבשטח חיה ופועמת גינה קיימת? אלו הם הצעדים הנכונים שתקחו בדרך לגינה מטופחת ומתחדשת.

עיצוב גינה חדשה

עיצוב גינה חדשה

ניקוי הגינה והכנת השטח מחדש:

אם אתם רוצים ליצור עיצוב גינה אחר לגמרי, הצעד הראשון הוא לפנות את הקיים. ניקוי של הגינה, עקירת שתילים שכבר אינם גדלים כראוי, הפיכת האדמה או חידוש האדמה, יישור של הקרקע והכנה לעיצוב חדש . כל אלו הן פעולות הכרחיות כדי להתחיל וליצור משהו חדש.

אם אתם מעצבים גינה חדשה על בסיס של אלמנטים קיימים ולא רוצים לפנות ולשנות הכל, הפעילו שיקול דעת ותפנו מהגינה את כל מה שאתם לא רוצים שימשיך אתכם לגינה החדשה. בנוסף, כדאי לטפל בערוגות ולעקור את הצמחים שמתאימים או הוזנחו עם הזמן.

טיפול במערכת ההשקייה:

אם בגינה קיימת מערכת השקייה, חשוב לדאוג לשלב אותה בתכנון החדש. פירוש הדבר הוא התקנת צינורות וטפטפות במיקומים חדשים לפי העיצוב החדש.

חידוש גדרות, ערוגות ופריטים קיימים:

כשאתם מעצבים גינה חדשה על בסיס הישנה כדאי לטפל במה שקורה מסביב לגינה. בין אם מדובר בגדרות, בדק או בפרגולה הניצבת סמוך לגינה, במחסן הגינה או בערוגות הקיימות שהחלטתם להשאיר – כדאי לצבוע, לטפל, לשמן, לנקות ולדאוג שמה שנותר בגינה מתחבר לגינה החדשה.

שתילה מחדש:

אחרי שהכנו את הקרקע לגינה החדשה הגיע הזמן להכניס צבע ולחדש את הגינה עד סופה. עיצוב גינה חדשה יכול להכיל שתילה של פרחים, עשבי תיבול, עצים חדשים וכדומה.

מתקני גינה חדשים:

מג'קוזי ועד ריהוט חדש, מדק מעוצב ועד לגדר חדשה, אלו דברים שיכולים ליצור מראה חדש בגינה ולהוסיף לה קסם. העיצוב החדש כולל בחירה של פריטים חדשים וכשאלו מגיעים לגינה, אנחנו מתקינים אותם ורואים מיד תוצאות בשטח. מגינה ישנה ועייפה לגינה חדשה ומעוצבת.

רוצים להקים את גינה החלומות – פנו אלינו , לאמנות הגינה הקסומה.