עיצוב גינות יוקרה הוא מהודק, אלגנטי והוא מכיל בעיקר חומרי גלם ואלמנטים יוקרתיים ומראה שמשדר איכות חיים, נהנתנות ופינוק, לכן בשביל למקסם את כל זה כדאי שגינה יוקרתית תכיל את מה שבעיקר מתבקש ממנה – בריכת שחייה, מערכות ספא או ג'קוזי שהם גולת הכותרת של כל גינת יוקרה בימינו. כיום, איכות החיים של הדייר נמצא בראש סדר העדיפויות, בכל תכנון באשר הוא ולכן שילוב של מערכות ספא וג'קוזי בהחלט נותנות מענה הולם וראוי.  

בארץ חמה כמו ישראל, הקמת גינה עם מערכות ספא או ג'קוזי מפנק היא דבר שנחשב כמעט טבעי. שעות השמש הרבות, החורף החמים יחסית והעונה הגשומה הקצרה יחסית, מאפשרים לנו ליהנות משעות ארוכות  בהם ניתן לטבול את עצמנו בתוך המים או לשבת לצדם. במאמר זה נרחיב על שילוב של מערכות ספא וג'קוזי ומה חשוב לדעת כשמתכננים את גינת היוקרה.

ספא וג'קוזי בגינה

ספא וג'קוזי בגינה

מיקום מערכת הספא

כל מטרתה של בריכת שחייה ולרבות מערכת ספא ג'קוזי תהייה לפנק את הגוף שלנו. אולם, כדי שבאמת נוכל ליהנות מכלי זה ושיישאר עמיד ושימושי עבורנו לאורך שנים, יש לבנות אותו על פי העיצוב הקיים, כשלוקחים בחשבון את יתר האספקטים מסביב, רק כך נוכל להבטיח התאמה של הבריכה או המערכת לחלל, הן מבחינת מידות והן מבחינה עיצובית ודקורטיבית.

לעיתים יהיה מפתה למקם את מערכת הג'קוזי בנקודה נסתרת ביותר בגינה, למטרת הפרטיות. אולם אם תבקשו להפיק את כל היתרונות מג'קוזי לחצר ולהשתמש בו בתדירות גבוהה, מוטב למקם אותו קרוב יותר לפתחו של הבית, ככל שהמרחק קטן בין הבית לג'קוזי שלכם – כך תעלה הסבירות שתעשו בו שימוש תכופות ותשלבו אותו בשגרת היום שלכם.

למיקום תהייה גם חשיבות רוחנית כאשר לפי תורת הפאנג – שווי, שעקרונותיה הם ארגון החלל בצורה הרמונית עם הטבע, ולכן יש למקם את הבריכה והג’קוזי סמוך לחזית הבית או במרכז הגינה, כך נוכל להנחיל בגינה ברכה ואנרגיה חיוביות יותר גם כשהג’קוזי ממוקם בפינה.

שימוש בחומרים מענייני בעיצוב גינות יוקרה

במהלך תכנון הגינה אנחנו נותנים דגש על בחירת החומרים, כדי שהגינה תשדר את הסגנון והסטייל שאנחנו רוצים – יוקרה, אלגנטיות, הדר ותחושה מפנקת. בחירת החומרים חשובה מאד, מרצפות הדק מסביב למערכת הספא דרך החיפוי הפנימי שלה, מצורת הג'קוזי ועיצובו ועד לערוגות הפרחים שיקיפו אותו, כל אלו מעסיקים אותנו בתוך מעצבי גינה.

מגוון אפשרויות עיצוב

מערכות ספא או ג'קוזי לא מגיעים בצורה אחידה. היום הם הופכים לחלק דקורטיבי לגמרי מהגינה. אנחנו יכולים לתכנן ספא שצופה אל נוף מיוחד, למקם אותה בקו ישיר עם קו האדמה או להציב אותה במקום גבוה יותר. ישנן מערכות עגולות, מרובעות, עם פינות מעניינות ובמגוון צורות נוספות.

שילוב של מערכת ספא או ג'קוזי בגינות היוקרה יוצר שידוך מושלם בין תחכום, אלגנטיות ותחושה מפנקת ובין איכות חיים ושימוש נכון בשטח החיצוני מסביב לבית. אמנות הגינה הקסומה משתפת פעולה עם "הוטספרינג"  ועם "סופט-טאב" ומשלבים את הג'קוזים האיכותיים ביותר בשוק, המתאימים לטווח רחב של מחירים- עבור לקוחותינו.

הקו הישיר בין איכות לבטיחות

הקמת גינה שמכילה בתוכה בריכת שחייה, מערכת ספא ג'קוזי או כל מאגר מים אחר, תחייב אותנו לשמור על שני עקרונות. העיקרון הראשון הוא  – בטיחות בכל שלבי ההקמה, כאשר בטיחות קודם לכל ולכן הוא גם נושא בפני עצמו שיש להתייחס אליו במלוא הרצינות ולעמוד בכל התקנים הנדרשים. יש צורך באישור הנדסי, וכן יש לוודא כי לא חודרים למים לכלוך, חול, ענפים ועלים. כמו כן, יש למקם את המבנה בצורה שניתן יהיה לצפות עליו גם מאזור הבית, וכך אפשר לפקח על כל מי שנמצא בתוכו, לרבות אם מדובר בבריכה. בעוד העיקרון השני הוא – שמירה על איכות. איכות תבוא לידי ביטוי בבחירה של חומרי גלם איכותיים ועמידים ביותר שאותם נבחר לאזור הספא, בדיוק בכל הפרטים הקטנים ובתכנון חכם וחדשני שמאפשר ליהנות ממערכת ספא מודרנית ולתחזק אותה בקלות.

אנחנו ב"אמנות הגינה" מזמינים אתכם להנות מתכנון ומהקמת גינות יוקרה אמנותיות ומפנקות במיוחד.