גינה בבית פרטי נחשבת בימינו לחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהבית. עיצוב גינה שאיננה תואמת לעיצוב החלל של פנים הבית משול כמעט לאדם הלבוש בחליפה מהודרת ולרגליו סנדלי קרוקס . על כן, ערכו של החיבור בין עיצוב חלל הפנים של הבית לבין העיצוב של חלל החוץ, הגינה, אינו מוטל כלל בספק. הגינה הינה חלק ממכלול הבית, ולעיתים היא תהווה את הכניסה אליו, לעיתים היא תמוקם מאחור ולעיתים היא תקיף את הבית מכל כיוון.  בכל מקרה, היא קשורה לבית ולכן שניהם יתמזגו בטבעיות מה שייטיב עם הגינה והן עם פנים חלל הבית.

עיצוב גינות יוקרה בהרמוניה עיצובית

בזמן שעיצוב הבית מתכתב עם העיצוב של הגינה, בטון העיצובי ובאופי שלהם, מיד תתקבל תחושה הרמונית ומאוחדת וכך ניתן יהיה להפיק הנאה מרובה משני החללים גם יחד. להרמוניה שתיווצר בין השניים יהיה גם פן כלכלי, מאחר שעיצוב שמצליח לחבר בין שני חללים מעלה גם את הערך של הנכס.  מרחבים מוריקים, תכנון נוף מסוגנן ומוקפד ואווירת אינטימית וחמימה לצד נראות יוקרתית, הם רק חלק מכל אותם סטנדרטים הגלומים בכל פרויקט של עיצוב גינות יוקרה.

עיצוב גינות יוקרה

עיצוב גינות יוקרה

עיצוב גינה יוקרתית – נעים להביט דרך החלון

על הגינה שלכם אתם תצפו מדי בוקר דרך הוויטרינה בסלון או דרך החלון בחדר השינה. למעשה זה כנראה הדבר הראשון שתראו כתשקיפו לאופק. בתי יוקרה כמעט מאלצים אותנו לעצב את הגינה בצורה שתשתלב עם האופי של הבית, על מנת שהרעיון העיצובי שנבחר ישיג את המראה הסופי המושלם. בעוד שהסגנון שתבחרו הוא גם זה שיקבע את הטון העיצובי של הגינה. מומלץ לתכנן את הגינה בליווי אדריכל גינות מקצועי, משום שישנם אלמנטים שאתם מכירים פחות, להלן כל האלמנטים שיש לשים עליהם דגש בכל עיצוב גינה יוקרתי:

יעילות ונראות – המישור האסתטי חייב לפגוש את המישור הפרקטי כדי שתוכלו ליהנות מהגינה שלכם וגם לעשות בה שימוש.

צמחייה – אופי הצמחייה יקבע את כמות המים הנדרשת, ובהתאם לזאת תקבע גם מערכת השקיה ממוחשבת וטפטפות. שימו לב שהצמחייה שתיבחר לגינה שלכם תוכל לשרוד בתנאי האקלים שיש באזור מגוריכם במהלך כל עונה. כדאי לשלב צמחים שפורחים בעונות שונות, כך תקבלו גינה ססגונית שהעיצוב והמראה שלה משתנה בהתאם לחילופי העונות.

ריהוט ואביזרים – מוטב לשים לב שהגינה שלכם אינה רק נוף שכיף להביט בו, ורצוי לתכנן בתוכה  פינות ישיבה יוקרתיות באמצעות ריהוט מרשים ותאורה ייחודית. בנוסף, פינות משחק ומנוחה חייבים להשתלב יחד כדי לייצר הרמוניה וכדי לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בגינה שלכם.

אלמנטים עיצוביים – מלבד בבחירה נאותה של צמחים ועצי פרי, ריהוט ואביזרים מעוצבים, עיצוב גינות יוקרה יכלול בתוכו עוד אלמנטים כמו פסלי אבנים, חיפוי קרקע, ריהוט גן, מפלים קטנים, בריכות נוי שמרוצפות בחלוקי נחל וכולי. אלמנטים דקורטיביים אלו יוסיפו לא מעט לאווירה וישרו תחושה אקסקלוסיבית ביותר.

טכנולוגיה – מוטב להקפיד על מערכת השקיה ודשן שהן ממוחשבות וחדשניות (בחירה זו תחסוך הרבה תחזוקה ותעזור לגינה שלכם להיראות יפה ופורחת) ובמקביל – מערכת תאורת אוירה נעימה שתאיר את האלמנטים המיוחדים בגינה ותהפוך את הגינה למזמינה גם בשעות הלילה.

עיצוב גינות יוקרה

עיצוב גינה נבון מרחיב את שטח הבית שלכם

שורה תחתונה, הגינה לא תהווה המשך ישיר של הרחוב בו אתם מתגוררים, אולם, בהחלט תהייה המשך ישיר לפנים חלל הבית שלכם. עיצוב גינה יוקרתית מעיד על המרחב הפנימי ומהווה את ההמשך הטבעי שלו, ואם נחשוב על כך, הרי הוא אינו ההמשך, בעצם הוא ההתחלה מרחב קבלת הפנים לפני שנכנסים הביתה. מה אתם רוצים שיקבל את פניכם בתום יום עבודה?

מקום ליצירתיות ולדמיון – הגשמת חלום הגינה המושלמת

גינות יוקרה הוא שם כולל למגוון רחב של סוגי גינות. יש היום מגוון של גינות בזמן שהשוני בין כל סוגי הגינות ינבע מהבדלי טעם של בעלי הגינה, צרכים ומטרת הגינה, אזורי אקלים שונה, סוגי קרקע ועוד מגוון סיבות. לכל אחד מאתנו יש חלום על בית עם גינה וכל אחד מאתנו מדמיין את הגינה שלו אחרת מזה שלצדו. עבודה עם אדריכל גינות מקצועי תוביל אתכם ליצירת גינה שיש בה יצירתיות, דמיון ובעיקר נימה אישית שלכם. הגשמת חלום ירוק באמצע העיר או בשיפולי הכפר.