מי מאיתנו לא חולם על בריכת שחייה בגינה? כזאת ששקועה בתוך האדמה ומאפשרת לנו להתרענן בה בימי הקיץ החמים.
אז כן, אם גם אתם מתגוררים בבית קרקע, דעו כי הקמת בריכת שחיה מבטון לגינה היא חלום של ממש שיאפשר לכם לשפר פלאים את חווית האירוח וליהנות מבילוי ביתי מושלם.

בריכת שחיה מבטון לגינה

בריכת שחיה מבטון לגינה

בריכות בטון נחשבות לפופולריות ביותר, בעיקר בבתים פרטיים או גינות גן בהם יש די מקום לבנות בריכה של ממש ואפילו לשלב את הבריכה בגינה המעוצבת, כאילו היא חלק אינטגראלי ממנה. הפופולריות של הבריכות הללו מוצדקת לחלוטין, הרי בניגוד לבריכות המתועשות, כאן אנו מדברים על בריכה של ממש המחזיקה למשך שנים רבות, כאשר שניתן לבצע בה שינויים ותוספות וכמובן לקבל מראה מרהיב ביותר. גם
מבחינת פונקציונאליות בריכות בטון לוקחות ובגדול, אולם הקאצ' הוא במחיר הגבוהה, אך רבים יגידו שהעלויות שוות את התוצאה הסופית.

אז בואו נראה מה ההבדל בין בריכה מתועשת לבריכת שחיה מבטון?

עיצוב בריכת שחיה מבטון והתפאורה סביב

בריכות בטון שקועות בתוך האדמה וסביבן יהיה לרוב חיפוי קרקע איכותי ותעלת מים שתמנע ממי הבריכה לצאת מחוץ מגבולות הבריכה (בריכה המכונה "אינפיניטי" ).
מלבד זאת, ניתן לאבזר את בריכת הבטון במגוון איבזורים מיוחדים כגון פסיפס , בלוסטון/ילוסטון ואבנים ייחודיות אחרות,
מערכות שמע תת מימיות, חימום, תאורה פנימית. בריכות בצורות שונות ומגוונות, שילוב צמחים, ועוד.
לעומת זאת, בריכה תעשייתית לרוב לא תהייה מאובזרת באותה צורה, במקום פסיפס תנמצא חיפוי
PVC  או ויניל , מגוון הצורות מוגבל יחסית לסוג הפלטות שבהם משתמשים , וברוב במקרים לא נמצא בריכת גלישה/אינפיניטי  מתועשות .

עמידות לאורך שנים

בריכות בטון
מן הסתם תהיינה עמידות יותר לאורך השנים, משום שהן עשויות מבטון הנחשב לחומר חזק ביותר.
גם מבחינת בלאי, הן לא מאבדות מערכן ומהמראה שלהן (במידה ומתחזקים אותן כראוי).
לעומת זאת, בריכות מתועשות אינן עשויות מחומרים העמידים למשך שנים רבות (ולאחר מספר שנים יש צורך בהחלפת ה
PCV  או הויניל, ולכן אם תרצו בריכה עמידה שתיהנו ממנה למשך שנים רבות, הקמת בריכת בטון היא בהחלט הבחירה הנכונה.

בריכת שחיה מבטון לגינה

בריכת שחיה מבטון לגינה

עלויות

אין ספק שבריכות שחיה מבטון לגינה יקרות יותר לביצוע, הרי עלינו ליצוק בטון ולבנות בריכה שתחזיק מעמד לשנים רבות מאד עם חומרים יקרים.
ואנו ממליצים לכם בשלב זה לשלב בעלי מקצוע כמו אדריכל נוף המתמחה בהקמת בריכות שחיה בטון, מתכננים ומגוון בעלי מקצוע נוספים. אומנם העלויות של בריכת בטון גדולות יותר, אך אם מסתכלים לטווח הארוך, מדובר בבריכה עמידה יותר ועם עליות תחזוקה נמוכות מאוד ביחס לבריכות מתועשות, כך שרבים מעדיפים לבנות בריכת בטון על פי בריכות מתועשות.

זמן אספקה

אין ספק שאם אתם מחפשים בריכה כאן ועכשיו, בריכות שחיה מבטון הן לא יספקו מהירות, שהרי נדרש זמן רב כדי לתכנן את הבריכה בצורה מקצועית כדי לשלב אותה בצורה מקצועית בגינה, ושלבי הטפסנות , היציקות , ובדיקות האטימות גם הם גוזלים זמן. לעומת זאת, בריכות מתועשות דורשות זמן התקנה קצר יותר .

אולם, חשוב להבין שכדי לקבל תוצאה ברמה גבוהה ובריכה שתשרת אתכם בנאמנות למשך שנים רבות, הסבלנות בהחלט משתלמת. תוכלו להתחיל לתכנן ולעבוד על קבלת ההיתרים  בעונות הסתיו או החורף וליהנות מהבריכה בימי הקיץ.

לסיכום, אין ספק שהקמת בריכת שחיה מבטון היא האידיאלית ביותר, כזאת שתאפשר לכם ליהנות ממראה אסתטי, כזאת שתספק מראה עיצובי מושלם וגם תאפשר לכם ליהנות ממנה למשך עשרות שנים. אולם, חשוב להבין כי מדובר בהוצאה כספית גבוהה, לצד תכנון מעמיק שיש לבצע מבעוד מועד על ידי בעלי מקצועי מומחים.

בניית בריכת שחיה מבטון

בניית בריכת שחיה מבטון

בניית בריכת שחיה מבטון

בניית בריכת שחיה מבטון

רוצים לתכנן את גינת חלומותיכם? פנו אלינו

054-5228882|eran@omanuthagina.co.il